lørdag 30. oktober 2010

 I begynnelsen av uka, var jeg en tur på IKEA!
Det har endelig åpnet IKEA i sørlandsparken, og nå tar det meg en halvtime, istedet for 3 timer å kunne handle der! :-)
 Kjøpte litt gardinstenger, og annet som vi trengte, også fikk jeg med meg denne "ludde"n hjem!
Må ha flere av disse, sofaen ble så myk og god, og enda en høstkosekrok er på plass!! ;-)
 Ullpleddet som ligger over puta kjøpte jeg også!
Deilig og varmt, og veldig fint! :-)
Nå er endelig bloggen min registrert på BoligPluss sin BoligBlogg!
Liker du bloggen min, blir jeg veldig glad om du tar deg tid til å følge linken inn å stemme! :-)
Ha en super lørdag!
Klem-Mia

4 kommentarer:

  1. Herleg med kort reiseveg til Ikea! Eg må køyre i 3 tima....

    Eg har stemt på deg☺
    Oppdaga plutseleg at eg og var komt med der hehe☺

    God helg til deg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Så heldig som har IKEA så nært!! Vi må kjøre 9 timer for å komme til nærmeste IKEA...så har kun vært der 1 gang : S !! Skikkelig kjedelig!! Flotte ting du fant på handle turen din : )
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Mmmm, deilige ludde og hærlig strikk! Blir aldri nok ludder, blir det vel:)

    Stemmer på deg, du er såååå flink!!!

    Klem;)

    SvarSlett
  4. Jeg stemmer på deg veit du. ;o))

    Ja du skal få innfo når jeg blogger om det. Men om du vil kan du jo legge meg til i bloggerullen så ser du det selv. ;o) hihi

    Ha en spooky kveld.

    Klem Simone ;o)))

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior