torsdag 21. august 2014

Bokhylla av trekasser..

 Litt stuebilder idag, med detaljer fra bokhyllen laget av trekasser!
Kjempefornøyd med denne enkle bokhyllen :-)
 Jeg har kjøpt kassene hos den lokale gjenbruksbutikken, som lager disse på bestilling!
(Nedenes, Arendal)


 Litt grønne planter har fått komme i hus til høsten (som snart kommer, tviholder fortsatt på at det er sommer)!
Synes grønne planter er veldig dekorativt, og de passer inn overalt!


Idag er min hjemmekontor-dag, og jeg nyter stillheten i huset, og alle de spennende planene jeg har å jobbe med fremover..
Gleder meg til å vise dere mer av det, men foreløpig holder jeg detaljene litt for meg selv ;-)
Ha en fin dag!!
Klem-Mia
:-)

3 kommentarer:

  1. That look very beautiful! :))) Greatings from Germany! Isabell

    SvarSlett
  2. Hei på deg :)
    Nydelige bilder, fra lekker stue, og praktiske fine kasser!!!

    Ha en fin ettermiddag! Og lykke til med spennende prosjekter!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Smart bokhylle - en god idé å bruke slike kasser :-)
    Fine bilder fra en nydelig stue, delikat og lekker.
    Ønsker deg en deilig helg :-)
    Anne

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior